Medlemskap

Huvudstadens GK + GolfStar = Mest golf för pengarna

Att vara medlem i Huvudstadens Golfklubb är ett attraktivt val för dig som letar efter en aktiv och framåtdrivande golfklubb med stora spelmöjligheter. Tillsammans med GolfStars spelutbud kan du som medlem nyttja ditt gedigna medlemskap och spela på en mängd olika anläggningar både norr och syd om Stockholm. Du väljer helt enkelt det spelpaket som passar dig och din golf bäst. Se alla paket här nedan.

Huvudstadens Golfklubb

Huvudstadens Golfklubb är en ideell idrottsklubb med en medlemsavgift på 495:-/år. Vi rekommenderar förutom klubbens medlemsavgift att du tecknar ett av Golfstars attraktiva spelrättspaket som ger dig dig möjlighet att spela på upp till 19 golfbanor i Stockholms Golfdistrikt.

GolfStar

Här nedan hittar du GolfStars stora utbud. Klicka på Läs mer för att komma till GolfStars hemsida där du först väljer det paket av banor som passar dig bäst och väljer sedan Huvudstadens Golfklubb som ditt klubbval.

Play All Large

Med Play All Large spelar du fritt på samtliga GolfStars golfbanor i Sverige. Du får vår största tillgänglighet av starttider och kan ha upp till tre stycken samtidiga bokningar och kan boka din starttid upp till 30 dagar i förtid.

Play 9

För dig som, av diverse orsaker inte vill eller kan spela
18-hålsronder utan bara vill spela 9-hål i taget.
Detta spelrättspaket ger dig möjlighet att obegränsat spela på GolfStars samtliga 9-hålsbanor:
Brollsta, Bromma, Hässelby, Kyssinge, Lindö Park samt Waxholm, ALLA dagar, ALLA tider.

Play All Medium

För golfare som vill spela många banor och som nöjer sig med bra tillgänglighet gällande starttider till ett förmånligt pris.
Med Play All Medium spelar du fritt på samtliga GolfStars golfbanor i Sverige.

Play greenfee

För livsstilsgolfaren som vill ha ett flexibelt spelande.

Inkluderar fyra speltillfällen på någon av GolfStar svenska banor, alla dagar, alla tider.

Play All Small

För golfare som vill spela många banor men som nöjer sig med lite lägre tillgänglighet gällande starttider till ett mycket förmånligt pris.
Med Play All Small spelar du fritt på samtliga GolfStars golfbanor i Sverige.

Play Knatte

För knattar upp till 12 år.
Inget fritt spel men man erhåller 75% rabatt på ordinarie greenfee på samtliga GolfStars golfbanor.